Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder

Administratief medewerker

Binnen het cluster Interne Dienstverlening zijn wij op zoek naar een collega voor de functie van Administratief medewerker.

Medewerker gemeente in veld rode tulpen
Uren per week16-24 uur
Salarismax. € 3.594,-
IKB17,05 %
Reiskosten woon-werk€ 0,23 per kilometer
Contracttijdelijk, met uitzicht op vast

Wie zijn wij? 

Binnen de gemeente Noordoostpolder voert het cluster Interne Dienstverlening beheertaken uit op het gebied van facilitaire zaken, informatievoorziening en ICT. Daarnaast wordt vanuit dit cluster ook de secretariële ondersteuning van het bestuur en het management van de organisatie verzorgd. Het cluster bestaat uit ruim 50 medewerkers en is verdeeld in drie teams: Facilitair, Informatiebeheer en Secretariaten.

Het team Facilitair verzorgt alle facilitaire ondersteuning in de organisatie en bestaat uit de servicedesk, bodedienst, facilitaire backoffice, facilitair adviseurs, een ergocoach en een medewerker bedrijfsvoering. Het team telt 12 medewerkers.

Als administratief medewerker ondersteun je de medewerker bedrijfsvoering in de werkzaamheden voor het hele cluster.

Dit ben jij

Jij maakt graag onderdeel uit van een gezellig team. Bent de duizendpoot die financiële mutaties verwerkt en rapportages mede helpt analyseren. Hebt affiniteit met hard- en software, maar ook facilitaire zaken. Kunt goed het overzicht bewaren en je bent niet bang om complexe vraagstukken aan te pakken. Je neemt makkelijk initiatief en vindt het prettig om een spin in het web te zijn tussen collega’s en leveranciers. Klinkt dit als iets voor jou? Dan ben jij de collega die we zoeken!

Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!

Dit vind je leuk om te doen

Je gaat administratieve werkzaamheden verrichten. Je bent breed en flexibel inzetbaar. De werkzaamheden zijn onder andere:

  • Inkoopverplichtingen in het financieel systeem aanmaken,
  • Openstaande facturen beoordelen,
  • Inkoopverplichtingen bij collega’s opvragen,
  • Inkoopprocessen mede optimaliseren,
  • Structuur aanbrengen in de jaarlijkse contractuele verplichtingen,
  • Vraagbaak zijn voor collega’s rondom het proces van de verplichtingen,
  • Sparringpartner zijn voor de medewerker bedrijfsvoering tijdens de planning & control-cyclus,
  • Meedenken over benodigde budgetten en aanpassingen van budgetten gedurende het jaar en dat alles op het gebied van ICT, Facilitair en DIV (Documentaire Informatievoorziening).
Dit breng je mee
  • Je hebt minimaal een mbo 4-diploma of diploma op gelijkwaardig niveau,
  • Je bent administratief sterk en werkt gestructureerd,
  • Enige kennis van Unit4 en Cognos is een pré,
  • Je hebt kennis van Word en Excel,
  • Enige kennis van IT terminologie is een pré,
  • Je hebt een dienstverlenende instelling en kunt prioriteiten stellen,
  • Je kunt proces- en planmatig denken en handelen,
  • Je bent een teamspeler en je stelt je flexibel op.
Dit bieden we jou

In de eerste plaats een enthousiast team collega’s, betrokkenheid, humor en een mooie kans om je te ontwikkelen in jouw vakgebied. Daarnaast bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden:

  • Afhankelijk van je opleiding en relevante werkervaring, een salaris van maximaal € 3.594,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek (schaal 6 cao gemeenten),
  • In overleg is gedeeltelijk thuiswerken mogelijk,
  • Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie,
  • Onze organisatie kent een ruime verlofregeling. Het IKB biedt je daarnaast de mogelijkheid om maximaal 4 weken bij te kopen,
  • Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer,
  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd,
  • Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt.
Solliciteren naar deze baan

Wil je meer weten over deze functie?

Jeroen de Klerk, medewerker bedrijfsvoering, kan je meer vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op 06 13 32 61 86.

Enthousiast geworden? Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). 
Zolang de vacature online staat is deze beschikbaar.

HR medewerker Gabe

Vragen? Neem contact op met

Recruiter Gabe de Jong
☎ telefoonnummer06 18 10 58 97
✉ emailg.dejong@noordoostpolder.nl