Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage

Adviseur bedrijfsvoering wijkbeheer

Wij zoeken voor het cluster Wijkbeheer een energieke en ondernemende Adviseur bedrijfsvoering wijkbeheer.

Uren per week36 uur
Salarisniveaumax. € 4.752,-
IKB17,05 %
Contracttijdelijk, met uitzicht op vast

Wie verwelkomen wij voor deze dynamische rol

Je bent een gedreven collega met een ondernemende instelling, die sterk in zijn schoenen staat. Je bent breed georiënteerd en volgt de ontwikkelingen in de maatschappij nauwlettend, met specifieke aandacht voor de impact op onze bedrijfsvoering. Je krijgt energie van het voorbereiden en inrichten van een goed en helder werkproces, waarbij je de samenwerking zoekt met collega’s. De ‘’winkel’’ van Wijkbeheer is groot en divers, jij vindt hierin makkelijk je weg en je kunt tevens goed prioriteiten stellen.

Dit vind je leuk om te doen

Jij bent het aanspreekpunt voor je teamleiders en collega’s als het gaat om interne vraagstukken aangaande de bedrijfsvoering van cluster Wijkbeheer en hoe ze aansluiten bij de gemeentelijke organisatie. Door goed te observeren en analyseren, speel je tijdig in op toekomstige vraagstukken. Je geeft een gefundeerd advies dat indien nodig wordt uitgewerkt in plannen en rapportages. Verder begeleid je jouw collega's bij het implementeren van processen binnen Wijkbeheer.

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!

Je hebt een relevante HBO-opleiding en affiniteit met bedrijfskunde. Geen diploma? Wel een HBO werk- en denkniveau én sluit jouw cv verder perfect aan bij hetgeen wij vragen, dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. 

Ben jij die sprankelende persoonlijkheid met een brede interesse? Een ware pionier die moeiteloos prioriteiten stelt en vernieuwing omarmt. Je hebt een dienstverlenende houding en kunt duidelijk uitleggen wat wel en niet mogelijk is. Voor jou is het leveren van kwaliteit en het schetsen van toekomstperspectieven een tweede natuur. Bovendien heb je een scherp oog voor de dynamische omgeving waarin jij jouw werkzaamheden uitvoert.

Wij bieden jou de kans om deel uit te maken van een team van samenwerkende professionals. We vragen veel van je, maar daar staat ook veel tegenover. Je kunt rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij jouw kennis en vaardigheden.

En verder:

  • Ruimte voor groei en ontwikkeling.
  • Een salaris van maximaal € 4.752,- per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 9 cao gemeenten) afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie.
  • Deelname aan de pensioenregeling van het ABP.
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten woon-werk.
  • Variabele werktijden onafhankelijk van plaats en tijd, dus ook mogelijkheden om thuis te werken. De vergoeding voor thuiswerken bedraagt € 3,- per dag.
  • Onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB biedt je de mogelijkheid om ruim 5 weken bij te kopen.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Wil je meer weten over deze functie?

André Walrave, teamleider van het team Toezicht, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 48 13 46 30.

Enthousiast geworden?

Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.

Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Deze vacature staat open zolang hij online staat.

HR medewerker Gabe

Vragen? Neem contact op met

Recruiter

Gabe de Jong

☎ telefoonnummer

06 18 10 58 97

✉ email

g.dejong@noordoostpolder.nl