Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage

Adviseur bedrijfsvoering wijkbeheer

Wij zoeken voor het cluster Wijkbeheer een energieke en proactieve Adviseur bedrijfsvoering wijkbeheer.

Uren per week36 uur
Salarisniveaumax. € 4.752,-
IKB17,05 %
Reiskosten woon-werk€ 0,23 per kilometer
Contracttijdelijk, met uitzicht op vast

Wie verwelkomen wij voor deze dynamische rol

Je bent een gedreven collega met een ondernemende instelling, die sterk in zijn schoenen staat. Je bent breed georiënteerd en volgt de ontwikkelingen in de maatschappij nauwlettend, met specifieke aandacht voor de impact op onze bedrijfsvoering. Je krijgt energie van het voorbereiden en inrichten van een goed en helder werkproces, waarbij je de samenwerking zoekt met collega’s. De ‘’winkel’’ van Wijkbeheer is groot en divers, jij vindt hierin makkelijk je weg en je kunt tevens goed prioriteiten stellen.

Jouw werkzaamheden

Als adviseur bedrijfsvoering anticipeer jij op toekomstige vraagstukken die impact hebben op de bedrijfsvoering van Wijkbeheer, zoals veranderende wet- en regelgeving. Je onderzoekt deze ontwikkelingen en brengt in beeld wat het effect is. 

Jij zorgt voor de implementatie van beleid naar uitvoering binnen het cluster Wijkbeheer en betrokken partijen. Actuele voorbeelden zijn evenementen, energie en afval, opvang van zwerfdieren. 

We hebben een visiedocument Wijkbeheer. Vanuit daar heb jij een belangrijke rol in de totstandkoming van het uitvoeringsplan. Je denkt mee, adviseert en schrijft.

Het verbeteren van bestaande processen behoort ook tot jouw takenpakket. Dit doe je samen met collega’s en eventueel externen. Denk hierbij aan het optimaliseren van het proces Meldingen Openbare Ruimte (MOR) en het proces Accommodatieverhuur.

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!

Je hebt een relevante HBO-opleiding en affiniteit met bedrijfskunde. Geen diploma? Wel een HBO werk- en denkniveau én sluit jouw cv verder goed aan bij hetgeen wij vragen, dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. 

Ben jij die enthousiaste persoon met een brede interesse? Je kunt goed prioriteiten stellen en denkt in mogelijkheden. Je hebt een dienstverlenende houding en bent sensitief. Voor jou is het leveren van kwaliteit en het schetsen van toekomstperspectieven een tweede natuur. 

Wij bieden jou de kans om deel uit te maken van een team van samenwerkende professionals. We vragen veel van je, maar daar staat ook veel tegenover. Je kunt rekenen op uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij jouw kennis en vaardigheden.

En verder:

  • Ruimte voor groei en ontwikkeling.
  • Een salaris van maximaal € 4.752,- per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 9 cao gemeenten) afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie.
  • Deelname aan de pensioenregeling van het ABP.
  • Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer.
  • Variabele werktijden onafhankelijk van plaats en tijd, dus ook mogelijkheden om thuis te werken. De vergoeding voor thuiswerken bedraagt € 3,- per dag.
  • Onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB biedt je de mogelijkheid om ruim 5 weken bij te kopen.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Wil je meer weten over deze functie?

André Walrave, teamleider van het team Toezicht, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 48 13 46 30.

Enthousiast geworden?

Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.

Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Deze vacature staat open zolang hij online staat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

HR medewerker Gabe

Vragen? Neem contact op met

RecruiterGabe de Jong
☎ telefoonnummer06 18 10 58 97
✉ emailg.dejong@noordoostpolder.nl