Adviseur informatiebeheer (DIV)
Binnen het Bureau Bedrijfsvoering & Control zijn wij op zoek naar een Adviseur informatiebeheer (DIV).
Uren per week | 24 uur |
Salaris | max. € 5.621,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit is de functie
Als adviseur Informatiebeheer voer je werkzaamheden uit op het snijvlak van informatiebeheer en archivering. Je hebt een heldere kijk op informatiebeheer en wat hier voor nodig is bij een gemeente. Je stelt beleid op over documentair informatiemanagement en draagt dit uit in onze organisatie. Je toetst de kwaliteit van onze informatiehuishouding. Je doet gevraagd en ongevraagd verbetervoorstellen over DIV- procedures/processen/beleid. Je werkt hierbij nauw samen met onze gemeentearchivaris.
Dit vind je leuk om te doen
- Adviseren en ondersteunen van directie, management en de medewerkers vanuit het perspectief van de documentaire informatievoorziening,
- De regie nemen bij het kwaliteitsborgingsproces en het periodiek toetsten van onze informatiehuishouding,
- Zorgen dat het jaarlijkse Interbestuurlijk Toezicht (IBT) traject voor Archieven wordt doorlopen,
- Het organisatiebreed uitdragen van en adviseren over informatiebeheer in de breedste zin van het woord en het doorvoeren van verbeteringen daarin,
- Het beleid over informatiebeheer en onze handboek vervanging up-to-date houden en uitdragen,
- Het leiden van verbeterprojecten op het gebied van informatievoorzieningen,
- Adviseren en begeleiden van aanbestedingstrajecten voor (documentaire) informatiesystemen,
- Adviseren over benodigde werkzaamheden voor een kwalitatief informatiebeheer en benodigde capaciteit en kwaliteit daarvoor.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit breng je mee
- Je bent een mens- en resultaatgerichte collega,
- Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau, in de richting van informatie -en archiefbeheer,
- Je hebt aantoonbaar ervaring en affiniteit met het vakgebied van de (documentaire) informatievoorziening,
- Je hebt een heldere visie op de interne en externe ontwikkelingen binnen het documentaire vakgebied,
- Je bent communicatief sterk, adviesvaardig, je weet te overtuigen en durft aan te spreken waar nodig,
- Je hebt een praktische, flexibele en doelgerichte instelling,
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken,
- Je kunt goed prioriteiten stellen en je kunt bedrijfsprocessen overzien.
Dit bieden we jou
Wij bieden je een team met professionals, een team dat altijd de samenwerking zoekt en elkaars expertise benut. We vragen veel maar er staat ook veel tegenover. In ieder geval prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij wie je bent en wat je kunt.
Daarnaast:
- ruimte voor groei en ontwikkeling,
- een salaris van maximaal € 5.621,- (schaal 10A) bruto per maand bij een fulltime dienstverband,
- goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie,
- een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt,
- een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer,
- variabele werktijden onafhankelijk van plaats en tijd, dus ook mogelijkheden om thuis te werken. De vergoeding voor thuiswerken bedraagt € 3,- per dag,
- onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB biedt je de mogelijkheid om ruim 5 weken bij te kopen,
- een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Dit is het team
De functie is ondergebracht binnen het Bureau Bedrijfsvoering & Control, waar onafhankelijke adviserende en controlerende functies onderdeel van zijn. De medewerkers van dit bureau helpen gevraagd en ongevraagd directie en management in hun missie om de bedrijfsvoering in de breedste zin van het woord ‘goed voor elkaar’ te hebben.
Solliciteren naar deze functie
Wil je meer weten?
Heb je nog vragen over de functie of het team? Dan kun je contact opnemen met Petra Boekhout, teamleider Bureau Bedrijfsvoering & Control, zij is te bereiken op telefoonnummer 06 48 13 46 48 of Donna Plugge, Gemeentearchivaris en zij is te bereiken op telefoonnummer 06 48 13 46 34.
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan snel!
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Sanne Lageveen |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 57 84 |
s.lageveen@noordoostpolder.nl |