Adviseur inkoop
Gemeente Noordoostpolder is voor het cluster Advies op zoek naar een Adviseur inkoop.
Uren per week | 32-36 uur |
Salaris | max. € 4.908,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Ben jij klaar om je eerste stappen te zetten als Adviseur Inkoop?
Sta jij aan het begin van je carrière en wil jij impact maken met slimme, duurzame en de juiste (inkoop) keuzes voor onze organisatie? Grijp dan nu je kans! We zoeken een enthousiaste Adviseur Inkoop die aan het begin van zijn of haar carrière staat. Een Adviseur Inkoop die wil leren en op zoek is naar ruimte voor groei. Je hoeft nog geen jarenlange ervaring te hebben, maar wél de motivatie om jezelf te ontwikkelen.
Dit vind je leuk om te doen
Als startende Adviseur Inkoop ondersteun je bij het inkoop- en aanbestedingsproces van onze organisatie en draag je bij aan maatschappelijke verantwoorde, doelmatige en rechtmatige, inkoop- en aanbestedingstrajecten. Dit doe je samen met jouw ervaren collega’s. Je gaat aan de slag met uiteenlopende inkooptrajecten. Daarnaast:
- denk je mee bij marktverkenningen en het organiseren van marktconsultaties,
- ondersteun je bij het opstellen van onder andere aanbestedingsdocumenten,
- begeleid en ondersteun je inkoop- en aanbestedingsprocedures onder de Europese drempel,
- begeleid je bij het beoordelen van offertes,
- draag je bij aan het verbeteren van inkoop- en aanbestedingsprocessen,
- draag je zorg voor een juiste administratieve afronding van inkoop- en aanbestedingsprocessen,
- help je bij het analyseren van de spendanalyse,
- adviseer je jouw clusters, gezamenlijk met ervaren collega’s.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw domein bij een inkoopbehoefte. Je doet dit in eerste instantie in samenwerking met je ervaren collega’s. Dus: ben jij nauwkeurig, leergierig en klaar voor een nieuwe uitdaging? Solliciteer dan nu!
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit is het cluster en het team
Je maakt onderdeel uit van het cluster Advies. Het cluster Advies bestaat uit collega’s die elke dag met hartstocht werken binnen hun vakgebied. Het cluster is zowel gericht op de interne organisatie als op onze inwoners en organisaties in Noordoostpolder. Het gaat om vraagstukken op het gebied van onder andere juridische zaken, human resources, leefbaarheid, openbare orde en veiligheid, communicatie, inkoop en informatiemanagement. Het cluster is volop in ontwikkeling naar het verstevigen van zijn strategische positie.
Het team Inkoop is onderdeel van het cluster Advies. Het team Inkoop bestaat uit twee ervaren Adviseurs Inkoop. Binnen het team is een verdeling gemaakt van de verschillende domeinen van de gemeente.
Dit breng je mee
- je hebt tenminste MBO 4 werk- en denkniveau,
- Nevi 1 of een daaraan gelijkwaardige inkoopopleiding,
- je beschikt over uitstekende administratieve vaardigheden,
- je kunt goed plannen en organiseren,
- je krijgt energie van een breed takenpakket,
- je beschikt over goede digitale vaardigheden,
- je houdt van pionieren en netwerken,
- je bent communicatief vaardig, nauwkeurig, samenwerkingsgericht en enthousiast,
- je bent in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.
Dit bieden we jou
Werk waar jij plezier in hebt. Dat plezier bestaat uit een informele werksfeer, prettige collega’s en een afwisselende baan. Leidinggevenden geven vertrouwen en ruimte zodat jij je kunt ontwikkelen en doen waar je goed in bent. Daarnaast:
- een salaris passend bij de kennis en ervaring die je meebrengt, maximaal € 4.908,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 9),
- goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie,
- een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt,
- een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer,
- variabele werktijden onafhankelijk van plaats en tijd, dus ook mogelijkheden om thuis te werken. De vergoeding voor thuiswerken bedraagt € 3,- per dag,
- onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB biedt je de mogelijkheid om ruim 5 weken bij te kopen,
- een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Solliciteren naar deze baan
Wil je meer weten?
Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Vincent Boezen, teamleider HR, op telefoonnummer 06 48 13 46 89.
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan snel!
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Deze vacature staat open zolang hij online staat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 58 97 |
g.dejong@noordoostpolder.nl |