Adviseur inkoop
Gemeente Noordoostpolder is voor het cluster Advies op zoek naar een Adviseur inkoop.
Uren per week | 32 uur |
Salarisniveau | max. € 5.621,- |
IKB | 17,05 % |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit vind je leuk om te doen
Als adviseur inkoop begeleid en neem je deel aan diverse inkoop- en aanbestedingsprojecten. Je focus ligt hierbij op inkoop binnen het fysieke (ruimtelijke) domein en in voorkomende gevallen ook op inkoop binnen de andere clusters van de gemeente (bijvoorbeeld ICT). Je functioneert als vraagbaak voor je collega’s op het terrein van inkoop en aanbestedingsrecht in het algemeen en je geeft hoogwaardig en praktische adviezen in inkoop- en aanbestedingsvraagstukken. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan het professionaliseren van de inkoopfunctie binnen de gemeente.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit is het cluster
De functie is ondergebracht binnen het cluster Advies. Dit cluster verleent professionele adviesdiensten op verschillende terreinen, zoals communicatie, HR, juridische zaken, bedrijfsvoering en inkoop.
Dit breng je mee
Je bent een mens- en resultaatgerichte collega en je beschikt daarnaast over de kennis en kunde die nodig is om deze functie uit te voeren:
- Je beschikt minimaal over een hbo werk- en denkniveau.
- Je bent in het bezit van Nevi 1 en 2 (of studerend) diploma of een daaraan gelijkwaardige inkoopopleiding.
- Je hebt ruime kennis en ervaring van aanbestedingsprocedures en wet- en regelgeving en ziet het als een uitdaging de inkoopfunctie van de gemeente verder te ontwikkelen en te professionaliseren.
- Je hebt ervaring en affiniteit met inkoop. Je hebt aantoonbaar ervaring met het werken in een complexe en politiek-bestuurlijke omgeving.
- Je hebt een praktische, flexibele en doelgerichte instelling.
- Je hebt een tactvolle, overtuigende stijl van adviseren.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden waarbij resultaat- en servicegericht centraal staan.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je kunt goed prioriteiten stellen en je kunt bedrijfsprocessen overzien.
Dit bieden we jou
- Ruimte voor groei en ontwikkeling.
- Een salaris van maximaal € 5.621,- (schaal 10A) bruto per maand bij een fulltime dienstverband.
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie.
- Deelname aan de pensioenregeling van het ABP.
- Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer.
- Variabele werktijden onafhankelijk van plaats en tijd, dus ook mogelijkheden om thuis te werken. De vergoeding voor thuiswerken bedraagt € 3,- per dag.
- Onze organisatie kent een ruime verlofregeling en het IKB biedt je de mogelijkheid om ruim 5 weken bij te kopen.
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Solliciteren naar deze baan
Wil je meer weten?
Heb je nog vragen over de functie of de afdeling dan kun je contact opnemen met Petra Boekhout, teamleider Bedrijfsvoering, Informatie & Control via 06 48 13 46 48 of Karin Bliekendaal, adviseur Inkoop via 06 18 51 95 70.
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt?
Solliciteer dan snel! Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 58 97 |
g.dejong@noordoostpolder.nl |