Beheerder gemeentewerf
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega! Een team, vol klantgerichte aanpakkers, dat alleen genoegen neemt met de allerbeste dienstverlening. Wil je meebouwen aan deze dienstverlening? Wij zijn op zoek naar een Beheerder gemeentewerf.
Uren per week | 24 uur |
Salaris | max. € 3.980,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit vind je leuk om te doen
Als beheerder van de gemeentewerf ben jij verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op het terrein. Je beheert het magazijn, verzorgt bestellingen en registreert de uitgifte van middelen zoals sleutels en materieel. Je houdt het terrein netjes en veilig, bijvoorbeeld door blad te vegen, sneeuw te ruimen en onkruid te bestrijden, ook voer je kleine onderhoudswerkzaamheden uit.
Daarnaast ben je mede verantwoordelijk voor de planning en roostering van taken als begraven, reiniging, calamiteiten, gladheid, evenementen en initiatieven. Zo nodig regel je hiervoor vervanging inhuur. Ook het vakantierooster is bij jou in goede handen. Je zorgt voor een efficiënte taakverdeling en een bezetting die aansluit bij de dagelijkse behoeften. Je hebt daarbij diverse administratieve taken; van meldingen over de openbare ruimte tot over het lenen van materiaal, afhandeling van facturen, registratie van gevonden fietsen en nog veel meer. Jij bent de verbindende schakel tussen de inwoner en de organisatie.
Naast deze taken ben jij ook het gezicht van de gemeentewerf. Bij afwezigheid van medewerker front-office ontvang je bezoekers met een glimlach, wijst hen de weg en zorgt ervoor dat iedereen zich welkom voelt. Je beantwoordt vragen aan de balie, via de telefoon en digitale kanalen, en schakelt moeiteloos tussen verschillende gesprekspartners. Je weet wanneer je een vraag zelf kunt beantwoorden of moet doorzetten naar een collega.
Verder werk je zelf mee op basis van een beschikbaarheidsdienst in de calamiteiten en gladheidbestrijding.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit is het cluster Wijkbeheer
Maak kennis met het cluster Wijkbeheer, de buitendienst van gemeente Noordoostpolder. Wij vinden het belangrijk dat we snel en adequaat meldingen van inwoners en bedrijven oplossen.
Wij zijn dagelijks in de wijken en dorpen om te zorgen voor een veilige, schone en leefbare openbare ruimte. Door die aanwezigheid zorgen we voor aansluiting tussen de gemeente en inwoners. Daarnaast verrichten we toezichthoudende werkzaamheden. Als Wijkbeheer hebben we een no-nonsens houding en een gemoedelijke en sociale sfeer.
Dit breng je met je mee
- Je hebt minimaal een afgeronde Mbo-opleiding niveau 4.
- Je bent klantgericht, dit komt terug in jouw omgang en communicatie met de inwoners, leveranciers en collega's.
- Je bent in staat zelfstandig en proactief op te treden en weet goed te plannen en organiseren.
- Je bent flexibel inzetbaar ook buiten de reguliere werkzaamheden om.
- Je bent bereid om op rooster oproepbaar te zijn omdat je meewerkt in de consignatiedienst.
- Je bent in het bezit van een BHV eventueel (Ploegleider) certificaat of bereid dit te behalen.
- Verder ben je in het bezit van rijbewijs BE en een heftruckcertificaat. Het is een pré als je ook rijbewijs C1, E hebt. Mocht dit niet zo zijn, dan bieden wij je de mogelijkheid deze bij ons te halen.
- Een natuurlijke drager van onze kernwaarden HALLO: je werkt met hartstocht, zoekt het avontuur, toont lef, bent leergierig en gelooft in de kracht van ontmoeten.
Dit bieden we jou
Bij ons krijg je de ruimte om te groeien, te ontwikkelen én impact te maken. We bieden je een inspirerende werkomgeving waarin jouw talent ertoe doet:
- Alle ruimte voor jouw ontwikkeling - via opleidingen, trainingen en coaching investeer je in jezelf én in de toekomst van onze gemeente.
- Een ruim salaris afhankelijk van je kennis en ervaring tot maximaal € 3.980,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 7).
- Een aantrekkelijk Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% boven op je salaris. Jij bepaalt: extra inkomen, meer verlof of investeren in je ontwikkeling.
- Een solide pensioenregeling via ABP, waarbij wij 70% van de premie voor onze rekening nemen.
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer voor woon-werkverkeer.
- Een moderne werkplek met een laptop en mobiele telefoon van de zaak.
- Flexibel werken in overleg– onafhankelijk van tijd en plaats. Werk je thuis? Dan ontvang je een vergoeding van € 3,- per dag.
- Een vergoeding voor het werken buiten de reguliere arbeidstijden.
- Zekerheid met perspectief – je start met een jaarcontract, dat bij goed functioneren wordt omgezet naar een vast dienstverband.
Solliciteren naar deze baan
Wil je meer weten over deze functie?
Andre Walrave, teamleider Service, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 48 13 46 30
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt?
Solliciteer dan op een manier die bij jou past via recruitment@noordoostpolder.nl. Of stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Selectie vindt plaats na woensdag 22 oktober 2025.
Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 58 97 |
g.dejong@noordoostpolder.nl |