Beheerder Integratie
Bij de gemeente Noordoostpolder wordt het beheer van de generieke informatiesystemen centraal uitgevoerd bij het cluster Interne Dienstverlening. Hier hebben wij per direct een vacature voor een Beheerder Integratie.
Uren per week | 32-36 uur |
Salaris | max. € 4.811,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit ga je doen
Jij maakt graag een verschil binnen een organisatie die hybride en digitaal samenwerken naar een hoger niveau tilt. Je hebt affiniteit met software-integraties en zoekt een rol waarin jouw expertise in het koppelen van systemen en applicaties volledig tot zijn recht komt. Vind je het leuk om in contact te staan en deel uit te maken van een team enthousiaste collega's? Als Beheerder Integratie heb je een technische inslag, kun je goed het overzicht bewaren en ben je niet bang om complexe vraagstukken aan te pakken. Klinkt dit als iets voor jou? Dan ben jij de collega die we zoeken!
In deze rol ben je verantwoordelijk voor het beheer en het voeren van de regie op integraties en datadistributie die binnen de gemeente worden gebruikt, met een focus op integratiesoftware. Je adviseert de organisatie binnen projecten over integraties en mogelijkheden. Je bewaakt dashboards die dataprocessen monitoren en bent contactpersoon tussen leveranciers en gebruikers. Je neemt aan projecten deel waarbij koppelingen een grote rol spelen.
Je zorgt ervoor dat applicaties en andere samenwerkingsmethoden naadloos op elkaar aansluiten. Daarnaast sta je open voor het beheer van andere applicaties en ondersteun je waar nodig je collega's in het functioneel beheer.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit breng je mee
- Een afgeronde HBO-opleiding in een relevante richting;
- Ervaring met het koppelen van software;
- Een scherp analytisch inzicht in berichtenverkeer;
- Eigenschappen als: servicegericht, daadkrachtig, doortastend en initiatiefrijk;
- Het vermogen om overzicht te behouden over de software-architectuur van de applicaties en koppelingen die je beheert en tevens dat je in staat bent om deze bij te werken in onze architectuurtool BlueDolphin;
- Technische ervaring met Service Oriented Architecture (SOA);
- Ervaring met het uitvoeren van complexe lifecycles van applicatie- en systeemlandschappen;
- Dat je een echte sociale teamspeler bent die techniek graag inzet om de eindgebruiker te ondersteunen;
- Last but not least: Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
Wie zijn wij?
De werkzaamheden vinden plaats op het snijvlak van Functioneel Beheer en ICT Beheer binnen het team Informatiebeheer wat een onderdeel is van het cluster Interne Dienstverlening. Binnen het team Informatiebeheer is er verder nog een taakveld, het Zaakgericht Werken. Het team informatiebeheer werkt nauw samen met de Informatie Management Adviseurs uit het cluster Advies, waar het overall informatiemanagement beleid wordt vormgegeven en waar de architectuur wordt bewaakt.
Dit bieden wij jou
In de eerste plaats een enthousiast team collega’s, betrokkenheid, humor en een mooie kans om je te ontwikkelen in jouw vakgebied. Daarnaast bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Een bruto maandsalaris van € 4.811,- maximaal bruto per maand (schaal 9 cao gemeenten), afhankelijk van je opleiding en relevante werkervaring; bij een 36-urige werkweek;
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie;
- Onze organisatie kent een ruime verlofregeling. Het IKB biedt je daarnaast de mogelijkheid om maximaal 4 weken bij te kopen;
- Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer;
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt.
Solliciteer naar deze baan
Wil je meer weten over deze functie?
Alinda Stoter, Adviseur Informatievoorziening en Arno Schaafsma, Adviseur Informatiemanagement en Informatiearchitect, kunnen je meer vertellen over deze functie. Zij zijn bereikbaar op respectievelijk: 06-10 89 31 87 en 06-48 13 46 62.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling recruitment via recruitment@noordoostpolder.nl
Enthousiast geworden?
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Zolang de vacature online staat is deze beschikbaar.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 58 97 |
g.dejong@noordoostpolder.nl |