Dienstverlening gemeente

De dienstverlening van de gemeente Noordoostpolder blijft beschikbaar voor inwoners en ondernemers. In verband met het coronavirus is de dienstverlening tijdelijk wel anders dan u van ons gewend bent. Hieronder leest u de tijdelijke veranderingen.

  • Er is op dit moment geen vrije inloop. U kunt dagelijks bij ons terecht op afspraak. U kunt telefonisch een afspraak maken via 0527 63 39 11. We vragen u om bij verkoudheidsklachten de afspraak te annuleren of te verplaatsen. Ook vragen we u om niet te vroeg te komen. U wordt pas geholpen op het tijdstip dat u een afspraak heeft. Wachten in de hal is op dit moment niet mogelijk.
  • Heeft u vragen over inkomen, zorg of ondersteuning? Wij helpen u graag telefonisch. U kunt ons bellen op 0527 63 39 11 of mailen via info@noordoostpolder.nl. Een afspraak maken aan de balie is hiervoor tijdelijk niet mogelijk.
  • Huisbezoeken doen we alleen wanneer dit echt niet anders kan. In alle andere gevallen bellen de medewerkers om met u te overleggen.
  • Het flitsvergunningenloket is tijdelijk gesloten. Aanvragen voor een flitsvergunning lopen op dit moment via de normale vergunningenprocedure. Dit houdt in dat we het besluit over de vergunning binnen maximaal 8 weken nemen in plaats van 5 werkdagen.

Als er meer verandert in onze dienstverlening, dan laten we u dat weten via onze website en social mediakanalen.

Online regelen

Wist u dat u bij de gemeente ook veel online kunt regelen? Bijvoorbeeld het doorgeven van uw verhuizing, het aanvragen van een uittreksel BRP of burgerlijke stand, automatische incasso aanvragen voor de gemeentelijke belastingen en een vergunning aanvragen.

Uw Reactie
Uw Reactie