Facilitair Adviseur
Voor het cluster Interne Dienstverlening, team Facilitair, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Facilitair Adviseur.
Uren per week |
24 uur |
Salarisniveau |
max. € 4.537,- |
IKB |
17,05 % |
Contract |
tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit vind je leuk om te doen
Je houdt je bezig met het coördineren en beheren van facilitaire diensten. Je stuurt de dagelijkse dienstverlening aan en werkt samen met het facilitaire team en contractpartners aan verbeteringen. Je draagt zorg voor de planning en de uitvoering van verschillende facilitaire werkzaamheden en bewaakt de kwaliteit van de geleverde diensten. Ook leid je samen met je collega adviseur diverse facilitaire projecten en programma's zoals huisvesting, aanbestedingstrajecten en procesverbeteringen.
Werken bij de gemeente is leuk!
Werken bij de lokale overheid is leuk, zeker bij de gemeente Noordoostpolder. Hier kun je je hart ophalen. Want je kunt werken voor een gemeente die volop in ontwikkeling is. Die nog dichter bij de samenleving wil staan en bewust verbinding zoekt met haar inwoners, maatschappelijke organisaties en bedrijfsleven. En die jou daarvoor de ruimte geeft. Natuurlijk, rekening houden met de regels hoort daarbij, maar dat kan op een flexibele manier. Zo spelen we (pro)actief in op wat er leeft onder onze inwoners, samenwerkende partners en bedrijfsleven. Dit vraagt van jou de nodige vaardigheden. Goed kunnen samenwerken en een gezonde dosis creativiteit en lef zijn hiervan treffende voorbeelden. Vanzelfsprekend voel je je verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze inwoners en bedrijfsleven.
Dit is het cluster en team
Binnen de gemeente Noordoostpolder voert het cluster Interne Dienstverlening beheertaken uit op het gebied van facilitaire zaken, informatievoorziening en ICT. Daarnaast wordt vanuit dit cluster ook de secretariële ondersteuning van het bestuur en het management van de organisatie verzorgd. Het cluster bestaat uit ruim 50 medewerkers en is verdeeld in drie teams: Facilitair, Informatiebeheer en Secretariaten.
Voor alle medewerkers van het cluster Interne Dienstverlening geldt dat een klantgerichte en dienstverlenende instelling nodig is om onze interne klanten optimaal ondersteuning te kunnen bieden bij de uitvoering van hun taken. Verder vinden we het belangrijk dat je ontwikkelingsgericht bent en flexibel mee kunt bewegen als de situatie daarom vraagt.
Het team Facilitair verzorgt alle facilitaire ondersteuning voor onder andere het gemeentehuis, de gemeentewerf, milieustraat en het Dokter Jansencentrum. Het team bestaat uit 12 medewerkers namelijk de ServiceDesk, bodedienst, facilitaire backoffice, facilitair adviseur, een ergo coach, kredietbeheerder en de teamleider. Als Facilitair Adviseur vervul je een belangrijke rol om de dienstverlening van het team op een hoger niveau te brengen. We dagen je uit om goed in je vak te zijn én je elke dag te ontwikkelen om er nog beter in te worden.
Dit breng je mee
- minimaal 2 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare facilitaire functie,
- een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur op het gebied van facility management,
- ervaring op het gebied van leveranciers- en contractmanagement;
- kennis van facilitaire processen en FMIS systemen is mooi meegenomen maar met een analytische blik en een dosis nieuwsgierigheid leer je snel,
- dienstverlening zit in je DNA, je schakelt gemakkelijk met alle afdelingen binnen de organisatie,
- een goede set skills aan communicatieve vaardigheden en een echte teamplayer,
- een open persoonlijkheid die relaties aangaat op basis van vertrouwen,
- je bent flexibel en oplossings- en resultaatgericht.
Dit bieden we jou
In de eerste plaats een enthousiast team collega’s, betrokkenheid, humor en een mooie kans om je te ontwikkelen in jouw vakgebied. Daarnaast bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Een bruto maandsalaris van € 4.537,- maximaal bruto per maand (schaal 9 cao gemeenten), afhankelijk van je opleiding en relevante werkervaring; bij een 36-urige werkweek,
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie,
- Onze organisatie kent een ruime verlofregeling. Het IKB biedt je daarnaast de mogelijkheid om maximaal 4 weken bij te kopen,
- Een tegemoetkoming in de reiskosten woon-werk,
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd,
- Deelname aan de pensioenregeling van het ABP,
- Een contract voor 24 uur (werktijden in overleg).
Solliciteren naar deze baan
Wil je meer weten over deze functie?
Inge Nagtegaal, teamleider Facilitair, kan je alles vertellen over deze functie. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 10 89 48 98.
Enthousiast geworden?
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Zolang de vacature online staat is deze beschikbaar.
Vragen? Neem contact op met
Gabe de Jong |
Recruiter |
☎ telefoonnummer |
|
|