Functioneel Beheerder DMS
Bij de gemeente Noordoostpolder wordt het beheer van de generieke informatiesystemen centraal uitgevoerd bij het cluster Interne Dienstverlening. Hier hebben wij per direct een vacature voor een Functioneel Beheerder DMS.
Uren per week | 32-36 uur |
Salaris | max. € 4.811,- |
IKB | 17,05 % |
Reiskosten woon-werk | € 0,23 per kilometer |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit ga je doen
Je gaat, samen met 2 directe collega functioneel beheerders, het functioneel beheer voeren op bedrijf kritische processen in het Document Management systeem MyCorsa Nxt van BCT die via SaaS aangeboden wordt voor de medewerkers van de gemeente. Daarnaast ga je ook het zaaksysteem Liber beheren welke ook via SAAS aangeboden wordt. Tevens zijn er ook een aantal andere applicaties (zoals Xential en E-anonimiseren) die tot je takenpakket kunnen gaan horen.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden van een functioneel beheerder zijn:
- Gebruiksbeheer:
Verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en voor het optimaal gebruiken van een informatiesysteem; - Functionaliteitenbeheer:
Stelt functionele specificaties op en een acceptatietestplan en begeleidt deze acceptatietesten; - Wijzigingsbeheer:
Coördineert en bepaalt de impact bij de invoering van een wijziging voor de updates; - Behoeftemanagement:
Bepaalt noodzakelijk benodigde informatievoorziening en neemt deel aan project- en werkgroepen ter advisering. Geeft gevraagd en ongevraagd advies.
Specifiek voor MyCorsaNxt:
- Workflow management:
Beheert workflows (o.a. archivering, mediation en bestuurlijke besluitvorming) en adviseert en ondersteunt bij implementaties van nieuwe workflows; - Importeren en controleren van bestanden
- Bijhouden van de Zaaktypecatalogus
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit breng je mee
Wij verwachten dat je in ieder geval op vrijdagen beschikbaar bent op het gemeentehuis en dat je beschikt over de kennis en kunde die nodig is om deze taken uit te voeren. Wij denken daarbij aan:
- Een HBO werk- en denkniveau;
- Sociaal en communicatief vaardig;
- Servicegericht, daadkrachtig, doortastend en initiatiefrijk;
- Kennis van Document Management Systemen en Workflow management;
- Kennis van Corsa, Xential en E-anonimiseren is een pré;
- Ervaring in het testen van systemen.
Wie zijn wij?
De werkzaamheden vinden plaats in het taakveld Functioneel Beheer binnen het team Informatiebeheer wat een onderdeel is van het cluster Interne Dienstverlening.
Het taakveld Functioneel Beheer bestaat momenteel uit 6 medewerkers die de applicaties beheren die organisatiebreed toegepast worden en kernapplicaties zijn.
Binnen het team Informatiebeheer zijn verder nog 2 taakvelden, het taakveld ICT Beheer en het taakveld Zaakgericht Werken.
Dit bieden wij jou
In de eerste plaats een enthousiast team collega’s, betrokkenheid, humor en een mooie kans om je te ontwikkelen in jouw vakgebied. Daarnaast bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Een bruto maandsalaris van € 4.811,- maximaal bruto per maand (schaal 9 cao gemeenten), afhankelijk van je opleiding en relevante werkervaring; bij een 36-urige werkweek;
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie;
- Onze organisatie kent een ruime verlofregeling. Het IKB biedt je daarnaast de mogelijkheid om maximaal 4 weken bij te kopen;
- Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer;
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt.
Solliciteer naar deze baan
Wil je meer weten over deze functie?
Ossama Bachiri, functioneel beheerder, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer: 06-39768513.
Heb je vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met de afdeling recruitment via recruitment@noordoostpolder.nl
Enthousiast geworden?
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure. Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Zolang de vacature online staat is deze beschikbaar.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Sanne Lageveen |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 57 84 |
s.lageveen@noordoostpolder.nl |