Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage

Functioneel beheerder USD

Wil jij de collega’s van Uitvoering Sociaal Domein (USD) ondersteunen bij het gebruik van verschillende applicaties? Wij zoeken een ervaren, pro-actieve en dienstverlenende Functioneel beheerder USD.

Uren per week36 uur
Salarismax. € 4.752,-
IKB17,05 %
Reiskosten woon-werk€ 0,23 per kilometer
Contracttijdelijk, met uitzicht op vast

Dit is ons cluster 

Het cluster Uitvoering Sociaal Domein (USD) bestaat uit de drie procesteams, Participatie, Jeugd, WMO en het team Ondersteuning. Elk team wordt aangestuurd door een teamleider. De competenties klantgericht, vraaggericht en transparant werken staan hoog in je vaandel binnen het cluster USD!

Dit is ons team

Bij ons heerst een informele, maar tegelijkertijd toegewijde sfeer waarin verantwoordelijkheid en professionaliteit hoog in het vaandel staan. We geloven in een open cultuur waar eerlijkheid en respect centraal staan. De balans tussen toewijding en informele interactie draagt bij aan een werkomgeving waarin we ons gewaardeerd voelen en waar we gezamenlijk streven naar succes en groei.

Dit is jouw rol

Als Functioneel Beheerder USD ben jij verantwoordelijk voor het functioneel beheer, testen, analyseren en implementeren van software. Je scherpe en analytische kijk op de dagelijkse bedrijfsvoering van het Sociaal Domein leiden naar optimalisatie van processen binnen de systemen.

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!

  • Gebruiksbeheer:
    Je bent de troubleshooter die zorgt voor een soepele werking van informatiesystemen, het snel oplossen van incidenten en het optimaal benutten van systemen door alle gebruikers.
  • Functionaliteitenbeheer:
    Je stelt niet alleen functionele specificaties op, maar creëert ook acceptatietestplannen en begeleidt deze met precisie. Daarnaast weet je (werk)processen, rapportagetools zoals Cognos en documentsjablonen zo in te zetten, dat het werk van de eindgebruikers vereenvoudigd wordt. 
  • Interactieve Brugfunctie en Ondersteuning:
    Als verbindende schakel tussen gebruikers, leveranciers en collega's, fungeer je als bruggenbouwer in het I(C)T-landschap. Je biedt niet alleen ondersteuning aan collega's, maar treedt ook op als cruciale gesprekspartner voor gebruikers en leveranciers bij de ontwikkeling van ICT-oplossingen.
  • Wijzigingsbeheer:
    Jij coördineert en bepaalt de impact van veranderingen, adviseert over aanpak en implementatie, en geeft vorm aan de inrichting van veranderingen.
  • Behoeftemanagement:
    Je bent de schakel tussen gebruikers, project- en werkgroepen, zorgt voor juiste informatievoorziening en adviseert waar nodig. Het vertalen van wensen naar applicatie inrichting hoort hier bij.

In de eerste plaats een gezonde dosis lef en ambitie. Je staat stevig in je schoenen, bent energiek, werkt graag en goed samen in een team, kunt zelfstandig zaken afronden en weet de juiste hulpvraag te stellen als dat nodig is. Daarnaast vinden we het waardevol als je beschikt over een mindset op Hbo werk- en denkniveau. Deze combinatie van leergierigheid en een passie voor IT draagt bij aan onze zoektocht naar een gedreven functioneel beheerder.

  • Ruimte voor groei en ontwikkeling.
  • Een salaris van maximaal € 4.752,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 9 cao gemeenten) afhankelijk van opleiding en ervaring.
  • Een werkweek met flexibele werktijden.
  • Uitstekende verlofregelingen.
  • Een aantrekkelijk opleidingsprogramma.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%. Aan jou de keuze wat je met dit budget doet. Vakantiegeld? Een keer per jaar laten uitbetalen? Extra verlofuren? Er kan veel!
  • Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer.
  • Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
  • Deelname aan pensioenregeling van het ABP.

Wil je meer weten over deze functie?

Neem dan contact met Bianca Sikma, teamleider ondersteuning. Zij is te bereiken op telefoonnummer 06 39 76 84 67.

Enthousiast geworden?

Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.

Een assessment maakt onderdeel uit van de selectieprocedure. 
Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). 
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

HR medewerker Sanne

Vragen? Neem contact op met

RecruiterSanne Lageveen 
☎ telefoonnummer06 18 10 57 84
✉ emails.lageveen@noordoostpolder.nl