Hervestiging vanuit het buitenland
Van 23 tm 27 november online geen gegevens doorgeven
Let op: Van donderdag 23 november tot en met maandag 27 november kunt u uw gegevens niet online wijzigen, aanvragen of doorgeven. Dit komt door een update van het systeem.
Dit geldt voor:
-
Verhuizing doorgeven
-
Uittreksel basisregistratie personen en uit de Burgerlijke stand
-
Toestemming hoofdbewoner
-
Trouwen/partnerschap registreren
-
Vermissing reisdocument
-
Geheimhouding aanvragen of stopzetten
-
Naamgebruik veranderen
-
Aangifte overlijden
Heeft u vragen hierover? Bel (0527) 63 39 11.
Wat u moet weten
De gemeente moet de identiteit vaststellen van iedereen die aangifte doet om opnieuw in Nederland te gaan wonen. Daarom moet u persoonlijk met uw identiteitsbewijs bij ons langskomen. Ook minderjarige kinderen moeten persoonlijk bij de aangifte aanwezig zijn.
Meenemen
- Een geldig legitimatiebewijs, zoals paspoort of een identiteitskaart
- Komt u uit Aruba, Bonaire, Curaçao, Saba, Sint Eustatius of Sint Maarten? Dan hebt u een bewijs van uitschrijving nodig
- Eventueel: overige originele gelegaliseerde en vertaalde buitenlandse documenten van uzelf en van uw kinderen, zoals geboorte-, huwelijks- of echtscheidingsakten
- Verhuist u naar een adres waar al iemand woont? Dan moet de hoofdbewoner toestemming geven dat u mag worden ingeschreven op dat adres.
Toestemming geven (Inloggen met DigiD als hoofdbewoner)
Kosten
Geen