Medewerker uitkeringsadministratie
Gemeente Noordoostpolder is voor het cluster USD op zoek naar een medewerker uitkeringsadministratie
Uren per week | 24 - 28 uur |
Salaris | max. € 3.831,- |
IKB | 17,05 % |
Contract | tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit ga je doen
In deze functie ben je inzetbaar op zowel de uitkeringsadministratie als op de invordering van de participatiewet. Tot jouw werkzaamheden behoort onder andere het berekenen en betaalbaar stellen van uitkeringen in het kader van de Participatiewet. Hiervoor voer je (complexe) herberekeningen uit en verwerk je voorschotten en mutaties naar aanleiding van periodieke verklaringen. Je fungeert als vraagbaak met betrekking tot het financieel (administratieve) proces. Ook zorg je voor de juiste afhandeling van ontstane vorderingen door het berekenen hiervan, regelingen treffen en contact onderhouden.
Samen met twee collega’s zorg je voor een juiste en volledige gegevensverwerking in de administratie met betrekking tot de Participatiewet. Daarnaast verwerk je de declaraties voor de WMO en Jeugdwet. Je stemt regelmatig af met je collega’s van het team Participatie en andere collega’s in de organisatie. Op extern gebied stem je regelmatig af met externe relaties zoals zorgleveranciers, hulpmiddelenleveranciers, bewindvoerders etc.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit breng je mee
Wij zoeken iemand met minimaal een Mbo-diploma aangevuld met ruime kennis en ervaring van sociale wet- en regelgeving en financieel administratieve processen en systemen. Daarnaast heb je ervaring met geautomatiseerde informatiesystemen zoals de Suite en Microsoft Office waaronder Excel en Word. Voor deze functie heb je bij voorkeur minimaal twee jaar werkervaring in een vergelijkbare functie en kun je zelfstandig functioneren.
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en een analytisch vermogen. In jouw werk ben je kwaliteitsgericht en nauwkeurig. Verder ben je administratief sterk en gestructureerd. Je bent een teamspeler en flexibel. Je kunt proces- en planmatig denken en handelen met een dienstverlenende instelling.
Dit bieden wij
- Ruimte voor groei en ontwikkeling;
- Een salaris passend bij de kennis en ervaring die je meebrengt, maximaal € 3.831,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 7);
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de Cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget van 17,05% vrij te besteden aan bijvoorbeeld extra inkomen, verlof of studie;
- Een reiskostenvergoeding woon-werk van € 0,23 per kilometer;
- Een uitstekende pensioenopbouw bij ABP, waarvan de werkgever 70% betaalt;
- Een laptop en mobiele telefoon;
- De mogelijkheid om in overleg gedeeltelijk thuis te werken (vergoeding voor hybride werken van € 3,- per dag);
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar met de intentie om deze na 1 jaar om te zetten in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Solliciteer naar deze baan
Wil je meer weten?
Voor meer informatie over de inhoud van deze functie kun je contact opnemen met Bert Scholing, teamleider USD, op telefoonnummer 06-22 63 43 91.
Heb je vragen over de procedure? Neem dan contact op met Gabe of Sanne van het team recruitment via recruitment@noordoostpolder.nl
Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Solliciteer dan snel! Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Deze vacature staat open zolang hij online staat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld .
Vragen? Neem contact op met
Recruiter | Sanne Lageveen |
☎ telefoonnummer | 06 18 10 57 84 |
s.lageveen@noordoostpolder.nl |