Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage

Projectleider Infra

Het cluster Ingenieursbureau is op zoek naar een Projectleider Infra.

Medewerker gemeente voor windmolens

Uren per week

36 uur

IKB

17,05 %

Salarisniveau

max. € 5.009,-

Contract

tijdelijk, met uitzicht op vast

Dit vind je leuk om te doen

Je gaat civiele projecten voorbereiden voor aanbesteding en uitvoering. Denk aan rioleringsprojecten in een woonwijk, onderhoud van wegen, aanleg van verkeersmaatregelen of het bouwen van een brug. Dit betekent onder meer:

  • Je begeleidt de voorbereiding (veelal extern) en de aanbesteding van de verschillende infra projecten
  • Je betrekt de bewoners en gebruikers bij de planvorming en communiceert actief zowel intern als extern
  • Voor de aanbestede projecten doe je de directievoering tijdens de uitvoering. Je werkt hierbij goed samen met de toezichthouders
  • Je zorgt voor het opstellen van project gerelateerde documenten en verwerkt dit in de daarvoor beschikbare netwerkomgeving
  • Je adviseert over de projectaanpak en technische oplossingen.
Werken bij de gemeente is leuk!

Werken bij de lokale overheid is leuk, zeker bij de gemeente Noordoostpolder. Hier kun je je hart ophalen. Want je kunt werken voor een gemeente die volop in ontwikkeling is. Die nog dichter bij de samenleving wil staan en bewust verbinding zoekt met haar inwoners, maatschappelijke organisaties en bedrijfsleven. En die jou daarvoor de ruimte geeft. Natuurlijk, rekening houden met de regels hoort daarbij, maar dat kan op een flexibele manier. Zo spelen we (pro)actief in op wat er leeft onder onze inwoners, samenwerkende partners en bedrijfsleven. 

Dit is het cluster

De visie van ons Ingenieursbureau is ‘samen werken aan uw leefomgeving’. Het Ingenieursbureau wil van betekenis zijn voor de inwoners door met en voor hen verantwoordelijkheid te nemen voor hun fysieke leefomgeving. Als Ingenieursbureau ontwikkelen we ons zo flexibel mogelijk. We maken optimaal gebruik van kennis, expertise en capaciteit van externe partijen. Wij regisseren de infraprojecten als spin in het web tussen bestuur, beleid, inwoners, ondernemers, externe adviesbureaus en aannemers. 

Dit breng je mee

Je hebt recent een Hbo-opleiding civiele techniek afgerond of daar ben je bijna mee klaar. Je hebt relevante stages gevolgd. Van nature ben je nieuwsgierig, proactief en je hebt goede analytische vaardigheden. Je kunt goed samenwerken en een gezonde dosis creativiteit en lef zitten in jouw DNA. Vanzelfsprekend voel je je verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze inwoners en het bedrijfsleven.

Dit bieden we jou
  • Ruimte voor groei en ontwikkeling; wij bieden je graag de kans om dit vak te leren
  • Een salaris passend bij de kennis en ervaring die je meebrengt, maximaal € 5.009,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 10). Voor een junior is de aanloopschaal van toepassing
  • Mogelijkheden om thuis te werken
  • Een aantrekkelijke studiefaciliteitenregeling
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%. Aan jou de keuze wat je met dit budget doet. Vakantiegeld? Een keer per jaar laten uitbetalen? Extra verlofuren? Het kan allemaal!
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten woon-werk
  • Een ABP-keuzepensioen
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Solliciteren naar deze baan

Wil je meer weten over deze functie?

Gerrit Taal, teamleider Realisatie & Beheer, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is te bereiken op telefoonnummer 06 48 13 46 45

Heb je vragen over de procedure, dan kun je contact opnemen met Marja Snel-Kroeze, Adviseur HR op telefoonnummer 06 13 32 97 36.

Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt? Reageer dan snel!

Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button "solliciteren".

Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Een assessment maakt deel uit van de selectieprocedure.
Zolang de vacature online staat is deze beschikbaar.

HR medewerker Sanne

Vragen? Neem contact op met

Sanne Lageveen

Assistent Recruiter

☎ telefoonnummer

06 18 10 57 84

✉ email

s.lageveen@noordoostpolder.nl