Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage

Projectmedewerker Wijkbeheer

Wij zoeken voor het cluster Wijkbeheer een verantwoordelijke en zorgvuldige Projectmedewerker Wijkbeheer.

Uren per week

36 uur

Salarisniveau

max. € 4.052,-

IKB

17,05 %

Contract

tijdelijk, met uitzicht op vast

Wie verwelkomen wij voor deze zelfstandige rol

Je bent goed met cijfers en je weet hoe je vanuit diverse digitale systemen jouw informatie kan halen. Met deze kennis ben jij in staat om jouw collega’s verder te helpen. 
Binnen Wijkbeheer krijg je diverse projecten toegewezen en hiervoor draag jij ook de  verantwoordelijkheid en neem je ook de beslissingen.

Dit vind je leuk om te doen

Op het gebied van kredietbeheerd ben je verantwoordelijk voor de afwikkeling van alle financiële zaken binnen ons cluster. Jij voorziet jouw collega’s van input, je beheert alle algemene contracten voor het cluster en je informeert jouw leidinggevende indien nodig. Verder help je bij de totstandkoming van kwartaal rapportages en begrotingen in nauw contact met de collega’s van financiën. 

Voor de aanvragen van evenementen geef je advies en coördineer je de eventuele inzet vanuit Wijkbeheer.
Je bent verantwoordelijk voor een aantal vaste taken zoals de coördinatie van gladheidbestrijding, piket voor de inzet bij calamiteiten en het goed laten verlopen van de jaarwisseling. Je stelt zelf specifieke contracten op (bijvoorbeeld voor de noodhulp aan zwerfdieren en de afwikkeling van zwerffietsen) en je bewaakt deze ook. 

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!

  • Je past in het profiel als je een afgeronde MBO opleiding hebt met meerdere jaren ervaring in een soortgelijke functie. 
  • Je hebt ervaring met zowel uitvoering als toezicht in civiele en private contexten.
  • Intern ben je de verbindende factor en zorg je dat alles loopt als een geoliede machine.
  • Jouw aanpak is gestructureerd en duidelijk en jij stelt de juiste prioriteiten.
  • Door te streven naar kwaliteit met een open blik, lever je waardevolle resultaten.

Een team van samenwerkende professionals, die op elkaar kunnen rekenen. We vragen veel, maar er staat ook veel tegenover. Prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een salaris dat past bij wie je bent en wat je kunt.

Daarnaast: 

  • Een salaris van maximaal € 4.052,- bruto per maand (schaal 8) bij een fulltime dienstverband.
  • Een werkweek met flexibele werktijden.
  • Mogelijkheden om thuis te werken.
  • Een ABP-keuzepensioen.
  • Uitstekende verlofregelingen.
  • Een aantrekkelijk opleidingsprogramma.
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%. Aan jou de keuze wat je met dit budget doet. Vakantiegeld? Een keer per jaar laten uitbetalen? Extra verlofuren? Het kan allemaal!

Wil je meer weten over deze functie?

André Walrave, teamleider van het team Toezicht, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 48 13 46 30.

Herken jij jezelf in bovenstaande vacature en is jouw interesse gewekt?

Reageer dan snel! Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button "solliciteren".

Voor deze functie vragen wij een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Deze vacature staat open zolang hij online staat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

HR medewerker Sanne

Vragen? Neem contact op met

Assistent Recruiter

Sanne Lageveen

☎ telefoonnummer

06 18 10 57 84

✉ email

s.lageveen@noordoostpolder.nl