Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder
Logo van Gemeente Noordoostpolder dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Noordoostpolder

Sporthalbeheerder

Een zelfstandige functie in teamverband met veel verantwoordelijkheid is niet voor iedereen weggelegd. Heb jij ervaring als beheerder van een sporthal en ben jij klant- en servicegericht? 
Ben jij op zoek naar een afwisselende baan en ben jij flexibel inzetbaar? Dan nodigen wij je uit te reageren. We hebben een vacature voor een Sporthalbeheerder.

Medewerkers gemeente Noordoostpolder
Uren per week24-28 uur
Salarismax. € 3.661,-
IKB17,05 %
Reiskosten woon-werk€ 0,23 per kilometer
Contracttijdelijk, met uitzicht op vast

Dit vind je leuk om te doen

Als sporthalbeheerder ben jij het eerste aanspreekpunt voor de diverse gebruikers van de sporthal, zoals scholen en sportverenigingen. Je houdt toezicht op het gebruik door de deelnemers en zorgt ervoor dat er veilig en prettig gesport kan worden en dat al onze gasten een plezierig verblijf hebben in onze sporthallen. Je bent flexibel inzetbaar op drie sporthallen in de gemeente Noordoostpolder, te weten: de Toernooihal in Creil, de Triangel in Marknesse en de Evert van Benthemhal in Ens. Basisplaats is de Toernooihal in Creil. Concreet betekent dit dat je de volgende werkzaamheden verricht:   

  • Je beheert en houdt toezicht op het juiste gebruik van de sportzalen, kleedkamers, sporttoestellen en materialen.
  • Je verricht klein onderhoud en reparatiewerkzaamheden aan gebouwen, toestellen en materialen.
  • Je beheert en bedient technische installaties.
  • Je neemt de juiste maatregelen in geval van calamiteiten en conflictsituaties.
  • Je verricht de dagelijkse- en cyclische schoonmaakwerkzaamheden. Je zorgt voor een schone, hygiënische en opgeruimde accommodatie en voor een opgeruimde en representatieve ruimte rondom de sporthal.
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?

Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.

HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?

Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen, dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!

Dit breng je mee

Jij bent het visitekaartje van de gemeente Noordoostpolder, klant- en servicegerichtheid zit in je DNA. Je bent gericht op samenwerking, legt makkelijk contact, zoekt de verbinding en kunt probleemoplossend denken. Je bent zowel schriftelijk als mondeling communicatief vaardig. Je bent energiek en je neemt initiatieven. Je bent flexibel inzetbaar voor roosterdiensten, waarbij de nadruk van de functie op de avonden en weekenden ligt. Je werktijden variëren tussen 8:00 en 24:00 uur. Het is een pré als je technisch vaardig bent en algemene kennis hebt op het gebied van automatisering. Bij voorkeur heb je ervaring en affiniteit met sporthalbeheer. Daarnaast beschik je over:   

  • Een afgeronde opleiding op MBO3-niveau.
  • Een afgeronde training VOP (Voldoende Onderricht Persoon), dan wel de bereidheid dit op korte termijn te behalen.
  • EHBO en BHV/Ploegleider-certificaat met reanimatie, dan wel de bereidheid dit op korte termijn te behalen.
  • Rijbewijs B.
Dit is het cluster

Sporthalbeheer maakt onderdeel uit van het cluster Wijkbeheer. Wij zorgen dagelijks voor een veilige, schone en een leefbare openbare ruimte. Een team vol klantgerichte aanpakkers, die alleen genoegen nemen met de allerbeste dienstverlening. Je komt te werken in een team van sporthalbeheerders.

Dit bieden we jou

Bij ons krijg je de ruimte om te groeien, te ontwikkelen én impact te maken. We bieden je een inspirerende werkomgeving waarin jouw talent ertoe doet:  

  • Alle ruimte voor jouw ontwikkeling - via opleidingen, trainingen en coaching investeer je in jezelf én in de toekomst van onze gemeente.
  • Een ruim salaris afhankelijk van je kennis en ervaring tot maximaal € 3.661,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (schaal 6).
  • Een aantrekkelijk Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% boven op je salaris. Jij bepaalt: extra inkomen, meer verlof of investeren in je ontwikkeling.
  • Een solide pensioenregeling via ABP, waarbij wij 70% van de premie voor onze rekening nemen.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer voor woon-werkverkeer.
  • Een moderne werkplek met een laptop en mobiele telefoon van de zaak.
  • Flexibel werken in overleg– onafhankelijk van tijd en plaats. Werk je thuis? Dan ontvang je een vergoeding van € 3,25 per dag.
  • Zekerheid met perspectief – je start met een jaarcontract, dat bij goed functioneren wordt omgezet naar een vast dienstverband.  
Solliciteren naar deze baan

Wil je meer weten over de functie?

André Walrave, teamleider Wijkbeheer, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 48 13 46 30.  

Enthousiast geworden?

Solliciteer dan op een manier die bij jou past via recruitment@noordoostpolder.nl.  Of stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.

Kom je bij ons werken, dan vragen we een recente Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Deze vacature staat open zolang hij online staat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

HR medewerker Gabe

Vragen? Neem contact op met

Recruiter Gabe de Jong
☎ telefoonnummer06 18 10 58 97
✉ emailg.dejong@noordoostpolder.nl