(Startend) Functioneel Beheerder
Bij de gemeente Noordoostpolder wordt het beheer van de generieke informatiesystemen centraal uitgevoerd bij het cluster Interne Dienstverlening. Hier hebben wij een vacature voor een (Startend) Functioneel Beheerder.
Uren per week |
28-32 uur |
Salarisniveau |
max. € 4.537,- |
IKB |
17,05 % |
Contract |
tijdelijk, met uitzicht op vast |
Dit vind je leuk om te doen
Ga deze uitdaging aan en neem de leiding! Als functioneel beheerder krijg jij een belangrijke rol in het beheren en stroomlijnen van diverse krachtige systemen, waaronder de sjabloongenerator Xential, het zaaksysteem Liber en het DMS MyCorsa Nxt.
Onze organisatie maakt de spannende overstap naar SAAS en Common Ground oplossingen. En raad eens wie het voortouw neemt bij deze transformatie? Juist, jij! Jouw taak is het zorgen voor de regie en het behouden van overzicht over de nieuwe oplossingen die we in gebruik nemen. Een taak die discipline, inzicht en daadkracht vereist. Als functioneel beheerder draag jij een brede verantwoordelijkheid met je mee:
- Gebruiksbeheer:
Jij bent de troubleshooter, verantwoordelijk voor het vlekkeloos laten draaien van de informatiesystemen. Incidenten tackel jij zonder moeite en je zorgt ervoor dat iedereen het systeem optimaal benut; - Functionaliteitenbeheer:
Jij weet als geen ander wat er nodig is en stelt functionele specificaties op. Maar daar blijft het niet bij. Je creëert ook een waterdicht acceptatietestplan en begeleidt deze tests met precisie; - Wijzigingsbeheer:
Bij veranderingen ben jij de spin in het web. Je coördineert en bepaalt moeiteloos de impact van eenvoudige of standaard wijzigingen; - Behoeftemanagement:
Jij bent de schakel tussen de gebruikers en de project- en werkgroepen. Je zorgt ervoor dat de juiste informatievoorziening altijd beschikbaar is en adviseert waar nodig.
Kortom, ben jij klaar om je passie voor functioneel beheer en informatiebeheer in te zetten? Wil je meewerken aan de ontwikkeling van applicaties organisatiebreed en het bevorderen van een soepel werkende gemeente?
Een uitdagende en dynamische rol waarin jouw skills en expertise volledig tot hun recht komen. Dan is deze vacature jouw kans om deel uit te maken van een gemotiveerd team en samen te bouwen aan een nog succesvollere toekomst voor de gemeente Noordoostpolder!
Ga jij het óók maken in de Noordoostpolder?
Pioniers hebben hier van water, land gemaakt, 80 jaar geleden. Avonturiers brachten dit gebied tot leven. Mensen zoals jij ontdekken dagelijks hun toekomstige werkplek hier.
HALLO, wij zijn gemeente Noordoostpolder. Bij ons werken is niet voor iedereen. Doe jij je werk met Hartstocht, ga jij het Avontuur niet uit de weg, ben je Leergierig, heb je het Lef om het anders te doen én Ontmoet je graag collega’s, inwoners en ondernemers?
Je krijgt hier de ruimte om je persoonlijk en in je werk te ontwikkelen. Om te groeien. Je werkt samen met professionals en kan pionieren. We doen hier de juiste dingen; dat doen we open en transparant. En we nemen de verantwoordelijkheid voor onze beslissingen. Het is mooi om dicht op de samenleving te mogen werken. We hebben het hier goed voor elkaar!
Dit is het team
Je gaat aan de slag in het taakveld Functioneel Beheer, dat deel uitmaakt van het dynamische team Informatiebeheer binnen het cluster Interne Dienstverlening.
Je werkt samen met een team van 6 toegewijde professionals. Jullie gezamenlijke verantwoordelijkheid? Het beheer van cruciale applicaties die door de hele organisatie worden gebruikt. Deze applicaties vormen de ruggengraat van onze operaties en dragen bij aan de efficiëntie en effectiviteit van ons werk.
Binnen het team Informatiebeheer zijn verder nog 2 taakvelden, het taakveld ICT Beheer en het taakveld Zaakgericht Werken.
Dit breng je mee
Om deze taken succesvol uit te voeren, vragen wij het volgende van jou:
- een HBO werk- en denkniveau.
- uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.
- een servicegerichte, daadkrachtige, doortastende en initiatiefrijke houding.
- zowel in staat om zelfstandig te werken als goed te functioneren in een team.
- bekendheid met datadistributiesystemen.
- ervaring met het maken van rapportages en rapporteren.
- inzicht in het testen van systemen.
Dit bieden we jou
In de eerste plaats een enthousiast team collega’s, betrokkenheid, humor en een mooie kans om je te ontwikkelen in jouw vakgebied. Daarnaast bieden we de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Een bruto maandsalaris van € 4.537,- maximaal bruto per maand (schaal 9 cao gemeenten), afhankelijk van je opleiding en relevante werkervaring; bij een 36-urige werkweek.
- Goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao Gemeenten waaronder een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% vrij te besteden aan extra inkomen, verlof of studie.
- Onze organisatie kent een ruime verlofregeling. Het IKB biedt je daarnaast de mogelijkheid om maximaal 4 weken bij te kopen.
- Een tegemoetkoming in de reiskosten woon-werk.
- Een arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, deze kan na 1 jaar omgezet worden in een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
- Deelname aan de pensioenregeling van het ABP.
Solliciteren naar deze baan
Wil je meer weten over deze functie?
Herman van de Kamp, teamleider informatiebeheer, kan je alles vertellen over deze functie. Hij is bereikbaar op telefoonnummer 06 83 26 00 99.
Enthousiast geworden?
Stuur je CV en motivatie (bij voorkeur in pdf) via de button “solliciteren”.
Als onderdeel van het selectieproces maken we regelmatig gebruik van online-screening. Dit betekent dat we informatie over jou zoeken via bijvoorbeeld zoekmachines en sociale netwerken.
Een assessment maakt deel uit van de procedure.
Voor deze functie vragen wij een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Zolang de vacature online staat is deze beschikbaar.
Vragen? Neem contact op met
Recruiter |
Gabe de Jong |
☎ telefoonnummer |
|
|