Logo van undefined dat doorverwijst naar de homepage
Logo van undefined dat doorverwijst naar de homepage

Storing laadpaal melden

Op openbare laadpalen staat meestal een telefoonnummer dat u kunt bellen bij een storing. Maar wat kunt u doen als er geen telefoonnummer op de laadpaal staat? Of als u niet weet wie de eigenaar is van een laadpaal?

Storing publieke laadpaal melden

Als een publieke laadpaal een storing heeft, belt u met het storingsnummer dat op de publieke laadpaal staat.

  • Staat er geen storingsnummer op de laadpaal? Dan kan het zijn dat het geen publieke laadpaal is. In dit geval meldt u zich bij de eigenaar van de laadpaal. Dit is meestal een bedrijf.
  • Staat er geen storingsnummer op de laadpaal, maar staat de laadpaal wel op publieke grond? U kunt de laadpaal opzoeken op laadkaart van MRA-Elektrischexterne-link-icoon en daar bekijken wie de laadpaal beheert. Als u het stekkerlogo van de laadpaal aanklikt, verschijnt er een overzicht met de naam van de ‘exploitant’. Alleen laadpalen die via MRA-Elektrisch geplaatst zijn in gemeenten in Noord-Holland, Flevoland en Utrecht zijn zichtbaar op de laadkaart.
  • Staat de laadpaal niet op laadkaart van MRA-Elektrischexterne-link-icoon? Dan kunt u contact opnemen met de gemeente. De gemeente weet van wie deze laadpaal is.

Staat er wel een naam op de laadpaal maar geen telefoonnummer? U kunt de storing doorgeven aan het bedrijf dat op de laadpaal staat:

Total / PitPoint030 4100 887
Vattenfall (voorheen: Nuon)088 363 7985
We Drive Solar helpdesk voor deelauto’s085 732 5660
We Drive Solar helpdesk voor publiek laden071 568 1906
Allego088 033 3033
EVnetNL by Park&Charge0800 352 2365
Park&Charge088 807 5700
Greenflux088 605 0700