Storing laadpaal melden
Op openbare laadpalen staat meestal een telefoonnummer dat u kunt bellen bij een storing. Maar wat kunt u doen als er geen telefoonnummer op de laadpaal staat? Of als u niet weet wie de eigenaar is van een laadpaal?
Storing publieke laadpaal melden
Als een publieke laadpaal een storing heeft, belt u met het storingsnummer dat op de publieke laadpaal staat.
- Staat er geen storingsnummer op de laadpaal? Dan kan het zijn dat het geen publieke laadpaal is. In dit geval meldt u zich bij de eigenaar van de laadpaal. Dit is meestal een bedrijf.
- Staat er geen storingsnummer op de laadpaal, maar staat de laadpaal wel op publieke grond? U kunt de laadpaal opzoeken op laadkaart van MRA-Elektrisch en daar bekijken wie de laadpaal beheert. Als u het stekkerlogo van de laadpaal aanklikt, verschijnt er een overzicht met de naam van de ‘exploitant’. Alleen laadpalen die via MRA-Elektrisch geplaatst zijn in gemeenten in Noord-Holland, Flevoland en Utrecht zijn zichtbaar op de laadkaart.
- Staat de laadpaal niet op laadkaart van MRA-Elektrisch? Dan kunt u contact opnemen met de gemeente. De gemeente weet van wie deze laadpaal is.
Staat er wel een naam op de laadpaal maar geen telefoonnummer? U kunt de storing doorgeven aan het bedrijf dat op de laadpaal staat:
Total / PitPoint | 030 4100 887 |
Vattenfall (voorheen: Nuon) | 088 363 7985 |
We Drive Solar helpdesk voor deelauto’s | 085 732 5660 |
We Drive Solar helpdesk voor publiek laden | 071 568 1906 |
Allego | 088 033 3033 |
EVnetNL by Park&Charge | 0800 352 2365 |
Park&Charge | 088 807 5700 |
Greenflux | 088 605 0700 |